• Karneval med trolltema

Magi av Gjenbruk: Karneval i Lille Grønland Barnehagen har en viktig oppgave i å fremme verdier, holdninger og praksis for et mer bærekraftig samfunn (KD, 2017, s. 10). Årets karneval i Lille Grønland barnehage var en strålende markering av kreativitet, bærekraft og fellesskap.

28.02.2024 15.19
  • Dukketeater med Babblarna

Nå er vi i gang med Babblarna dukketeater!

10.11.2023 16.52
  • Tur til Frogerparken

Det var en spent gjeng som hoppet på t-banen en mandags morgen denne uken. Vi skulle nemlig reise helt til andre siden av byen for å besøke vakre Vigelandsparken! Det var strålende sol, og det syntes på alle barnas ansikter at de gledet seg til å dra av gårde på eventyr! Vel framme i parken valgte vi å sjekke ut lekeplassen aller først. Bilder og tekst: Lea Garseg

27.06.2023 16.23
  • Rollelek - Vi leker sykehus

En gruppe fra Pluto og Venus fikk møte et nytt lekemiljø på kjøkkenet. Lille Grønland sykehus!

13.04.2023 11.27
  • Se flere aktuelle saker i arkivet...

Urtehagen barnehager

Urtehagen barnehager består av 4 barnehager, alle i Bydel Gamle Oslo. Nær 250 barn kommer daglig til barnehagene i gode og spennende miljøer.

Laster..