Dukketeater med Babblarna

Nå er vi i gang med Babblarna dukketeater!

Det ble rød gruppe som ble med på dukketeateret, og med ett gjenkjennelig narrativ; babblarna måtte tisse, vaske hender, tørke hendene sine og spise mat. Deretter måtte de løpe av sted! Plutselig så datt Bobbo! Uffa meg, da var det godt med litt kos fra Babba. Barna fulgte nøye med og sammen med barna skal vi fortsette å utforske babblarnas verden. Etter dukketeater var det skikkelig stas å få ta og kjenne på en babblarna dukke», og siden disse tros alt lignet en god del på is», så da må vi selvfølgelig late som at vi spiser is! Det er alltid herlig å se hva barna kommer fram til i sine utforskningsprosesser og med hver sine kognitive skjemaer»- hva de ulike tingene minner dem om, ja da ser vi virkelig kompetansen til barna våre.